Contact

Fenix Nederland

onderdeel van Kato Group BV

Bezoekadres  (uitsluitend op afspraak)
Laan van Westenenk 8
7336 AZ Apeldoorn
Nederland

Telefoon
+31 6 432 500 27
+31 20 261 48 68
Bankgegevens
BIC
ABNANL2A
IBAN
NL52ABNA0110393384

Garantie

KATO Group B.V. garandeert dat alle door haar op de markt gebrachte* Fenix materialen vrij zijn van fouten in materiaal en fabricage. Mocht er onverhoopt binnen de garantietermijn toch een defect optreden dat te wijten is aan een materiaal- of fabricagefout, dan wordt dit kosteloos hersteld. Indien het defect niet hersteld kan worden, wordt een vervangend product geleverd.

Omdat verschillende producten op verscheidene wijzen onderhevig zijn aan slijtage door normaal gebruik, worden de volgende garantietermijnen gehanteerd:

Type
Zaklamp, hoofdlamp, fietslamp en kampeerlicht (exclusief lampen met ingebouwde vaste accu).
5 jaar garantie (geldt niet voor accu)
Zaklamp, hoofdlamp, fietslamp en kampeerlicht met ingebouwde vaste accu.
2 jaar garantie op lamp en accu
Zaklamp, hoofdlamp, fietslamp en kampeerlicht (exclusief lampen met ingebouwde vaste accu).
1 jaar garantie

De garantie die KATO Group B.V. op de door haar geïmporteerde Fenix producten geeft, garandeert dat u een kwaliteitsproduct product koopt dat vrij is van materiaal en fabricagefouten. Dat betekent echter niet dat het product niet kapot kan gaan. Bij de volgende gevallen kunnen wij geen garantie geven:

  • Schade ontstaan door het lekken van batterijen - haal altijd je (alkaline) batterijen uit je lamp wanneer je deze niet gebruikt
  • Breuk van het glas
  • Schade ontstaan door verkeerd plaatsen van de batterijen
  • Schade ontstaan door gebruik van het verkeerde type of het verkeerde formaat batterijen - in de gebruiksaanwijzing wordt aangegeven welke batterijen aanbevolen, geschikt of verboden zijn voor gebruik in je Fenix-lamp
  • Schade ontstaan door verkeerd gebruik of misbruik
  • Schade aan het foedraal en / of het draagkoord